Voor 23:45 besteld, vandaag verzonden

Veelgestelde vragen

Op deze pagina worden veel voorkomende vragen beantwoord. Staat jou vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op.

 

Bestellen

Wat voor betaalmethoden bieden jullie aan?

We bieden de volgende betaalmethoden aan: IDeal, Creditcard, Klarna, PayPal, SOFORT en Bancontact. Mis je een betaalmethode? Laat het ons vooral weten!

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Als je voor 23:45 hebt besteld wordt je bestelling nog dezelfde dag verzonden. Zonder verdere vertragingen vanuit de vervoeder ontvang je de bestelling de eerstvolgende werkdag. 

Maandag tot en met vrijdag = volgende dag geleverd

Zaterdag en zondag besteld = maandag of dinsdag geleverd

Wanneer heb ik gratis verzending?

Je bestelling wordt gratis verzonden, als je voor tenminste 45 euro aan producten bij ons bestelt. Als je onder de 45 euro zit, betaal je, binnen Nederland, 6 euro verzendkosten.

Kan ik mijn bestelling op een andere gewenst dag ontvangen?

Dat is zeker mogelijk, je kan de gewenste afleverdag doorgeven in het opmerkingen veld als je de bestelling plaatst. 

In welke landen leveren jullie?

Momenteel verzenden wij binnen heel Europa. Bij de check-out kan je een land selecteren en zie je de verzendkosten voor dat land.

Ik heb geen verzendbevestiging gehad, wat nu?

Het komt soms voor dat onze mailtjes in de spam- of reclame mailbox belanden, zorg dat je deze even controleert. Na een uur nog niks ontvangen? Neem dan vooral contact met ons op, we kijken graag met je mee.

Verzending

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Als je voor 23:45 hebt besteld wordt je bestelling nog dezelfde dag verzonden. Zonder verdere vertragingen vanuit de vervoeder ontvang je de bestelling de eerstvolgende werkdag. 

Maandag tot en met vrijdag = volgende dag geleverd

Zaterdag en zondag besteld = maandag of dinsdag geleverd

Help mijn product is beschadigd aangekomen of gaan lekken.

Dat is natuurlijk nooit leuk, neem vooral even contact met ons op. Dan kijken we samen naar een passende oplossing.

Ik heb geen verzendbevestiging gehad, wat nu?

Het komt soms voor dat onze mailtjes in de spam- of reclame mailbox belanden, zorg dat je deze even controleert. Na een uur nog niks ontvangen? Neem dan vooral contact met ons op, we kijken graag met je mee.

Retourneren

Kan ik producten retourneren?

Dit kan zeker! Als het product niet geopend is. Meld je retour binnen twee weken aan. Daarna heb je nog twee weken om het product naar ons op te sturen. Zodra wij het product retour hebben ontvangen ontvang je het aankoopbedrag binnen enkele dagen terug.

Is retourneren kosteloos?

Retourneren is op eigen kosten en risico. 

Hoe kom ik aan een verzendlabel?

Meld je retour aan via de volgende link. Hier vul je een formulier in en betaal je voor het verzendlabel. Daarna ontvang je het verzendlabel via de mail.

Producten

Zijn alle producten volgens de CG-methode?

Zeker! Alle producten op onze website voldoen aan de CG methode.

Wat betekent de CG-methode?

CG methode betekent dat je haarproducten gebruikt zonder bepaalde ingrediënten, zoals sulfaten, siliconen, minerale oliën, waxes en uitdrogende alcoholen. Ook zijn alle producten op de website vrij van parabenen. Op deze pagina kan je meer lezen over de CG methode.

Waarom zou ik de CG-methode volgen?

Het is gezond voor je haar (en huid) om de CG methode te volgen en siliconen, parabenen, sulfaten, minerale oliën & uitdrogende alcoholen te vermijden. Ook gaat je haar hier vaak leuker van zitten.

Hoe weet ik welke producten ik moet bestellen?

Dit was een veel voorkomende vraag. Hierom hebben wij een haartest ontwikkeld. Na de haartest komt er een gepersonaliseerd productadvies uit. De producten zijn geselecteerd op basis van jouw haareigenschappen. Kom je er toch niet helemaal uit? Neem dan vooral even contact met ons op.